lördag

Då var det lördag nu då!
igår skrev jag inget mer hade aldrig tid eller ork,
blev iallafall käka med nelly & elin så vi satt och mös hos elins syster tills vi fick sms om fest.
så då vid 23tiden så var det bara börja då. så de gjorde vi från attt kvällen skulle gå mot skogen till att bli en helt okej kväll, en kväll man skrattar åt idag om man säger så! ;-)
men idag blir det bara att ta det lugnt då nelly elin michelle jobbar så jag får sitta här själv  !
men nu ska jag gå och mysa med doggsen som väckte mig vid 8tiden idag rätt skönt när man la sig vid 5 -6tiden.
men är pigg som en jag vet inte vad.
så pusss!

hörde att bliden var rätt fin. enda jag hade att bjuda på elin har någ en del från vandringen från gårdagen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0