onsdag

Hellu dat är onsdag, och jobbet kunde inte vart roligare idag ;-) haha nej men var med linn och hennes barn nästan hela dagen och barnen och jag har byggt torn och gubbar ja lever verkligen på deras nivå där! :-)
och barnen säger verkligen precis vad de tycker och allt frågar hela tiden massa och varje dag är det någon av barnen som undrat var jag har på tungan då jag sagt att jag fick det av tomten och att de är som ett hål i örat fast på tungan oh dom hajja direkt! :-) sen fråga ena varför jag har bikini på mig jämt hahah för söta!

och måste även säga grattis till finaste linn som fyller 16 hela år idag . puss på dig min fina vän! :-)

pusshejs

Kommentarer
Postat av: linnn

tack snälla söta du. va gullig du är vännen min.

2011-07-28 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0