söndag

Är väldigt söndags sliten idag !
ojoj igår var riktigt tungt att hålla sig vaken men jag klara det och blev skit pigg ett tag sen sov ja som en kung ! ;)
nellan kom vi 03,40 blev läggdags närmare 5 tiden, så tog en lite sovmorgon till halv 11 då hundarna ville ut, så drog ut med dem , kom tillbaka väckte nelly sen drog hon typ halv 1 ? nått sånt, och jag gick oh la mig igen, vakna 4 ut med hundarna packa sitt så kom syrran hem ! :-D
åkte hem,hem och käka goda mackor och däcka igen, och känner att jag är helt sliten på något sätt ? men ska snart ut och springa lie uppe i skogen, sen blir det hem duscha och sen ärdet bara raka vägen till sägen ställa klockan på 05,15. känns bra att jag varit vaken och gått och lagt mig vid den tiden nu några dagar känns fint !
där fick ni min ''slö''dag. och kommer nog bara vara sådana dagar nu i en vecka! jobbvakas...

likblek! ooooooh härliga sommar!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0