0,52

Roligt att man kan sova, nej just de jag kan ju inte sova är pigg som aldrig förr..  vilket jag inte kan förstå ens för gick ju upp vid 10 tiden efter att ha vaknat 1234tusen gånger. men nej, så nu ska jag kika runt på massa skit på datan och hoppas på att bli lite trött, så jag orkar med hårdhäng vid villa imorn med Nelly & michelle! :-)
och just de matchen gick ju inte allt för bra för dem! men ja de blev väl mest snack och lite match tittande,
blev även förbi hos syster och gratta henne, eftersom hon fyller år men blev ett dubbel grattis då hon och anton även förlovat sig idag så kul, men känns helt sjukt på något sätt ! :) min storalillasyster förlovat sig ??? ja är väl glad för deras skull :-)

(bilden snodd från hennes blogg, iallafall hon& antons fina ringar ! :-)
GRATTIS GRATTIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0