14,26

Heheh fattar fortfarande inte att jag har fått sommarlov men de kommer jag väl inte fatta förens om en vecka eller något men får tacka min fina klass stylist 10b för detta år ! :-)
Och ikväll vet jag inte hur jag ska göra kanske skulle ta en fika med nelly senare idag,
lite tråkigt alla mina klassisar ska parta ikväll men en annan ska kanske jobba imorn, med start 06,00 så inge parta för mig då.. :(
oh de betyder då att jag träffat sally & karin för sista gången på en månad... de ska nämligen bort till trukiet & Karibien. galet avis jo ja ! men hoppas de får de bra där nere! :-)
nej nu ska jag se om jag kanske kan fixa skjuts eller så , så jag kan umgås med mina pinglor!

misslyckad bild haha men den får duga, sis & jag
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0