19,17

Dagen, som sagt jobbat och för de mesta är jag väldigt trött efter men inte idag , de måste vara något fel, haha
här även gjort en hel del ärenden med mamma, och sen har jag även bakat, ''björns tårta'' en tråta efter ett  LCHF recept. riktigt god faktiskt! heh, ska fan börja käka mörk chocklad ! ;-)
Jaja i alla fall så var den jätte lätt att göra plus att den är väldigt god till kaffe ! yummie
nej nu ska jag chilla lite sen ut och gå en sväng solen kom ju trotts allt fram nu efter allt regn. men klagar inte de kan få regna nu hela veckan eftersom jag ändå är inne hela dagarna på jobbet. så regna på och efter regn kommer solsken mina vänner !
PUSSS

bra fet, när grädden har runnit ner så man inte ser båtten. jaja där är den ialla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0