19,56

Skönt.  vädret har äntligen börjat bättra sig!
idag blev det som sagt en sväng till örebro och senare hem igen, sen har jag väl typ inte gjort något speciellt,
jo jag & jessica har rensat allt ogräs hos jordgubbarna, sedan plocka vi en skål med gubbisar.
och jag satte igång och göra baka tårtbotten, som jag trodde skulle bli helt misslyckad men på något sett har jag väl alltid turen med mig för den blev kanon god ! :-)
så satt och fikade med mamma pappa jessica sen och bara njöt.
sen så tog jag och jessica cykeln mitt i allt kaooos för att sola. vi kommer dit och växelmaskinen var sönder trampar till belisten men nej dom hade inte växel så åker till okq8 där vi växlar hinner bara cykla tillbaka så var min andra syster där och skulle sola och även hon hade gjort tabbe som vi och hade inga mynt så vi böt pengar med henne för hon hade bråttom, så då var det bara trampa iväg igen och växla.

påtal om min syster (josefina)
så är det jag som ''bor'' där nu i helgen och kanske nästa helg med beroende på om jag åker upp till julia och hälsar på nästa helg eller inte.

ska tahand om dom här ''hilldingvilldingarna'' tyson & nomiiis!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0