20,07

precis gjort något som jag vet de flesta tjejer älskar, jo att shoppa/ beställa kläder!
något som gör en riktigt glad är fan kläder så har beställt hem lite nytt från nelly.com nu när jag väntar på att tiden så gå.
så himlans tråkigt , ville åka in till örebro idag och umgås med min cicks som skulle festa. men är man hundvakt och bor i en håla som sista tåget hem går 20,56 så blir de så här.
skit tråkigt men de tar jag igen med dem sen! har ju lite planer om välkommen hem firande. eftersom både sallsi och karin varit utomlands och så har vi tjejer inte träffat varandra sen skolavslutningen vilken inte är ok! så vi får slå till när alla är på plats! så gick och var lite små tjurig över de till jag hitta vip kod så man fick nellys stora sommarrea ♥♥

nej nu ska jag snart skifta om för de är dags för en prommis med doggsen snart och blir en vända i skogen igen då! ;-)
ett plus med att vara hundvakt man måste gå ut och gå minst 3 gånger om dagen ! :-)

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0