21,13

Kom hem för en stund sen , åkte som sagt och träffade amanda och nelly !
vi satt och prata om resan, (både nelly & amanda har varit utomlands)
fick höra en hel del om vad som hände där nere ojoj bra avis verkade vara helt toppen ju, om man bort ser att de kom hem utan mobiler & kameror.. sjukt tråkigt så fick man inte se några bilder som jag hade sett framemot.
jaja, bättre lycka nästa gång, men de verkade haft de bra innan ialla fall :-)
men utöver det så gick vi ialla fall och kollade på fotboll och de blev en vinst för arboga med 1-0.
nej nu ska jag duscha oh fräscha till mig inför imorgon. som sagt skolavslutning, men dock inget jag tar speciellt seriöst eftersom vi ska fika typ 30min sen slutar vi wiiiho. hhaha värt.
men ska duscha nu och sen kolla lite hur jag ska se ut faktiskt inte tänkt på de alls i år ! ;-)
nej hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0