22,53

Svarar på en an kommentarerna jag fick här om dag, om vem jag är, vem är jannika?

Ja jag har hört att jag ses som en bitchig person av de som inte känner mig, men de är jag verkligen inte, eller okej kan vara det ibland kanske men för de mesta snäll, jag är för de mesta en väldigt spontan person som gillar att göra saker som man kom på två sekunder innan, jag är för de mesta en väldigt glad och pratglad person,  jag är 17 år (född 1994) och går just nu på plusgymnasiet i Örebro med utbildningen stylist! En sak jag har väldigt svårt för är att gå ifrån ett bråk, men de har sina bra och dåliga sidor. men de är något jag verkligen har väldigt svårt för men ''bättrar'' mig ! Tycker faktiskt inte om att bråka, men är det bråk så backar jag inte heller, tar det heller face 2face än sista och skriva via sms eller liknade.jag vet inte riktigt vad de var du var ut efter med vem är du som person/vem är jannika. men kan ju dra till med att jag har fyra andra syskon två bröder två systrar och jag lyckas vara minst av dem alla. ja nu tackar jag för mig och hoppas du fått en lite inblick om vem jag är!

(bjuder på en ''gammal bild från en kväll i örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0