23,09

som ni ser så har jag bytt design, hatar när man har någon tråkig ful, men jag är så dålig när de gäller att göra om så brukar låta någon annan fixa det eller så tar jag en färdig! ;-)
blev iallafall en springtur, puujh. rätt dö efter den känner jag. men nu så har jag kikat in på alla bloggar, dem jag brukar läsa,
så tänkte satsa på att vara med i en tävling på viktorfrisk's blogg;-) men kan ju alltid chansa även fast de kanske inte är stor risk att man vinner men man förlorar ju inte heller något på det ! så varför inte :-)
tävlar ialla fall om 20 stycken vitamin well, hur nice? riktigt nice.

so wish me good luck this time !
nej nu ska jag snart sussa.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0