23,22

Kom hem för en bra stund sen var ute med elin& nelly och satt och fika med frukt&chips  och bara mysa vid ån! jätte trevligt ;) och när vi sprang från nelly  runt ån och upp till mig, jag dog men tur att jag hade nelly som puscha mig hela vägen såjag inte gav upp, och de var as skönt att springa, fast med nelly haha hon typ ville springa 7 mil! men nu ska vi försöka springa 3 gånger i veckan känns bra :-) HAALLÅ vem behöver pt när man har nelly ! :-) sen ialla fall
när jag kom hem satte jag mig med mamma och fyllde i papper om jobben och kolla lönen åh allt känns rätt bra nu sisådär dagen innan första passet heh ;-)
fick även lite söta kläder som är en aning förstora.. ;) men ska få andra imorn ;-)

snyggare kläder ??  lite kul byxorna är 3kvart byxor men ser ut som förkorta vanliga byxor hah tishan ser ut som en sovtröja menmen varför klaga den är ju rosa! hehe
ska sova nu så jag orkar upp för klockan 06,00 ska jag ha börjat jobba.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0