23,34

Jahapp dåär jag här igen, hos min syster. Som sagt, blev en runda själv nelly hade annat för sig,..
nu är klockan halv tolv oh jag är inte ens de minsta trött ävenfast jag var vaken vid 8tiden. jaja har i allafall full kyl och frys här och imorn ska jag hem och hämta hit lite go glass heh köpte nämligen 4 paket med glass, bra tjocka- ja :-)
Gud det är så skönt att vara här ensam, dock lite för tyst ibland men så skönt på något sätt ;-)
Nu blir de slå på en film och mysa med mina två favoriter ! PUSS

hehe älskar dock att vara här själv för då kan jag sno massa med kläder, och då har jag ingen som säger de får du inte ta nej de fr du inte låna blbal , fan himmelriket ju ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0