lördag

Hellu, god så underbart de var at vakna vid 8 i morse och vara pigg men åndä känna oh vad skönt kan somna om,
men ialla fall gårdagen, blev ju som sagt örebro med michelle:-)
och jag kom hem med de jag ville ha, mina efterlängtade shorts! plus en blus och en mini mp3, en sådan som är putte liten och man kan klämma fast ;-) så är nöjd, träffa även kimberly en kortis innan vi skulle med tåget, trevligt ååh saknar mina fina tjejer! allihop.
jaja sen åkte vi hem och hann släppa av michelle hemma hos henne och jag hann precis komma hem sätta mig vid datan så frågar hon om jag vill komma upp till henne så varför inte . blev lite godisköp innan så vi smaska godis popcorn och pizza, och hade allmänt fredagsmyyys- tjocktnice ;-)

idag iallfall gick jag hem från brattberget och michelle tog cykeln ut till jobbet , helt sjukt alla jobbar typ ;-)
Sen är ju vädret lite bättre idag än igår så de hurrar vi för,
men nu ska jag gå tillbaka till att inte göra någonting pusss!

tre bilder på mina älskade shorts som jag kommer bo i när solen skiner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0