lördag

Hellu, idag kan jag tänka mig att de flesta vaknar upp bakis som fan ? ;)
men de gjorde inte jag vill ja lova, i stort sätt så var jag ensam för den mesta tiden igår. men klagar inte utan tar nya tag ! hade det as bra med film godis cola två fovoriter, senare på kvällen så fick jah lite sällskap för skitsnack, och sen tog jag även över jessica som kom från västerås runt 2 tiden, hade även lite ''uppdrag'' igår så rätt sköndag i alla fall ! :-)
jag har även hittat världens bästa kärleksfilm , om de ändå vore så ;-)

hahah annars idag, blev tufft att gå upp gick och la mig vid fyra halv 5 tiden och upp tidigt och ut och gå i regnet med hundarna faktiskt rätt skönt ! :) haha nej nu ska jag chillla med mi syster som precis gått upp..
HEJS

bjuder på en bild på min fina sis, (josefina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0