söndag

Home sweet home,
Blev som sag stockholm med nelly i lördags morse, vi åkte dit och möte min sis och hennes pojkvän vid stationen vi drog och käka och sedan in på gröna lund, där åkte vi några karuseller med dem sedan gick de till deras kompisar och jag och nelly levde runt själva där åkte karuseller så jag tordde vi skulle spy nej men åkte fritt fall helt själv med polskar wiiho..,   körde runt i ringer med radio bilarna haha ! jaja en massa skojj.
sen åkte jag och nelly hem till hennes syster Caroline och gustav där även deras kompis tom var, vi åkte iväg och köpte mat, sen blev de fruktsallad och popcorn mums! och dem bodde jätte fint där ute ! :-) faktiskt avis vill också bo där ! :-D jaj nu är jag hemma och har precis bytt om till tränings kläder ska ut och springa med nelly nu.
så pusshejs ! bilder kommer senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0