Söndag

Hellu, idag har det varit en riktig segis söndag, har sovit varit rastlös sovit !
sen har jag klippt min systers hår såg helt ok ut just nu i alla fall, men sen kommer de väl fram nån jävel haha  jaja.
Sen så gjorde vi egen hårinpackning på oss, haha men då skulle mamma och pappa ut till skogen med doggen, och jag skulle ju springa så fick dra på en påse på huvudet eller ja ni fattar över håret , för de fick inte torka innan man skulle skölja ur det. så drog på en påse satte mig i bilen löpte en sväng tror mina lugnor vill döda mig med slämm hostar som en tok  så det gör ont. jaja lever bara en gång. så nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur de sen sitta i bastun och drömma mig bort till något varmt ställe.
PUSSS

VÄÄLDIGT FIIINT.
hahah för att dölja påsen lite så drog jag på mig kepsen, för de hade ju varit skapligt pinsamt om någon såg mig springa med bara påse. hehehe.- do not care actually. dom hade väl bara trodde att jag var galen ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0