Tisdag

Hellu,
det är Tisdag och ska börja de hela med att säga grattis till syster som fyller 21 år !! helt galet vad gammal du börjar bli ;-) haha  men man är liten så länge men vill vara liten ;-)

Ja nu har jag iallafall väckt nelly , haha var lite snäll tänkte väcka henne först vid halv 10 men väntade ända till 11 :-)
så vi får ju inte missa några soltimmar ju ! heh:-)
Så medans alla andra är på p&l utomlands eller på andra hit och dit saker så ligger man en själv vid villa hela dagen, för de är så snålt att lilla Arbogabadet inte ska ha öppet på hela sommaren, v ä r l d e l ö s t!
nej nu ska jag slänga i mig något och sedan där mig till villa och chilla med nelly !
PUSSS!

hörde att jag hade små ögon och var rätt snygg här ... wiho killesökes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0