torsdag

Hellu, då var det torsdag nu då, vilket innebär skolavslutning. wiiiho sommarlov!
tåget går in till Örebro om cirkus 40 minuter, och är i stort sätt klar, ska bara göra något med håret så ! haha de tog mig knappt 30 minuter att bli klar rekord elller så är det för jag inte tycker de är någon bigdeal med ny klänning fixa sig som fan, vi ska åka in få betyg och fika sen får man gå och de känns ju sisådär att stressa då på morgonen bara för 30 minuter sen så nej ! blir väldigt enkelt i år en klänning håret som de var när jag vakna väldigt platthår och lite smink så!
färdig! ;)
nej hejsvejs ni kan ju få se en bild på hur jag ser ut just nu men har dock inte bestämt mig för om de blir denna klänning eller inte ! ;)

sääädär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0