torsdag

Hellu, lite kort samma sak som innan har jobbat. gick helt okej, väldigt segt dock för de finns inte så mycket att göra, men lite kul att jag både är på dagis och på ålderdomshem, och på dagiset är just nu julia och dennis på sina 3 veckors sommarjobb så träffar dem där och de är lite kul inte sett dem på år och dar ;-)
sen på ålderdomshemmet så är det 3-4 andra som sommarjobbar så träffar lite folk här och var ! roligt :-)
men idag efter jobbet så somna jag direkt nästan hm sov drygt fyra timmar så helt slut !
och imorn slutar jag 12,00 eftersom jag jobbat in några timmar, så blir till örebro imorn med michelle :)
nej nu ska jag ut och gå och fundera til på hur jag ska klippa mig rätt sugen på kort eftersom de är så tunt, men vill ändå ha långt men känner att jag behöver göra något! så får se om saxen hittar fram sen, nu next up prommenad
PUSS

it's the end, because I'm okey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0