Torsdag

Njuter av denna ledighet, för nästa vecka då jävlar väntar det jobb igen mån, tis ons tors 06,00-15,00 fred 06,00-12,00 dö! men de blir bra sen när lönen kommer ;-)
annars just nu sitter jag ute på altan med min dogge! dock lite halft i skuggan då jag känner att de bränner i solen illa ville ju steka lite idag med men inte :(
ska över till sis lägenhet senare dogge vakt igen till på söndag! hon är på p&l och super skallen av sig och har jävla kul helt enkelt ! men känns lite hemskt att de redan fanns 2 anmälda våldtäkter och en hel del misshandlade :(
ja annars då så blir de en löprunda med nelly ikväll med ! skönt
sen lite ärenden som måste klaras av med ! ;)

även lyckats brännt mig på läpparna så de svider som attans och de är rödare än vanligt.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0