22,53

Klockan har rullat iväg, och jag har hunnit gått en prommenad och joggat dubbelupp!
duschad och klar för sängen funderar på vad man ska ha på sig imorn. ska blir bra väder men dock tokblåsa.. ;)
Ligger här i sängen oh bollar mellan mobil och data, kollar på klippen som våran lärare lagt ut på youtube åt oss, som sagt datakunskap! känns rätt så bra nu men imorn då vet jag tusan, kan allt inom G, VG och typ bara 2 MVG jag inte kan just nu men de är ju efter att ha följt videosarna , ;) varje är typ 10 minuter långa och han nötter de om och om igen så :)  har även värsta punk/emo musiken på haha de kan va skönt de med! för umgås man med michelle så blire mycke enligt mig såkallat punk runk emomusik! ;)
nej de rullar iväg nu och dags att ställa klockan.
pussmina lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0