bambambooom!

Det är fredag och de mesta har väl gått bra idag !:-) dagen gick fort fick allt gjort betalt gymkort skrivit in mig på provshemat oh ställt upp som fixare inför engelskaskolans bal 9orna har bal, så då har vi blivit tillfrågade om vi vill ställa upp som smink hår och nagelstylister ! bara roligt, sedan vare även något annat skojigt på marieberg då vi skulle ägera för smink och kläder! men blev så sent fick veta det idag och de var idag klockan 6 sen imorn 10-17. men de fixar de andra tjejorna !
nej nu har jag faktiskt inte tid ska upp till michelle och jag har nyss duschat! heh skulle egentligen varit klar till så man kan åka vid 8a så måste skynda mig nu. PUSS och ha en bra fredag allesammans ♥

what 2 do what 2 do ... bah bjuder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0