buur

usch så de blåser här ute, burr annars är de ju skönt men.
i alla fall åkte hem några minuter tidigare från svenskan för jag skulle med tåget, där jag fick sällskap av lisafisa!
sen nu harj ag precis varit ute med vovarna och ska strax åka över till sis för att agera städhjälp heh! ;)
just de klicka även hem lite från h&m som kommer i nästa vecka, lite segt ska få ett nu med lite grejer eftersom jag beställt från tidigare som inte kommit än, så får ett nu v13 sen ett v14 eller om de var v15 sen ett v17 wiho. kul att dom kan skicka typ 3 grejor i taget! jävla h&m.
planeras även att börja träna i örebro nu, blir någon blandning mellan gym eller olika träningspass, är ju sugen på att börja fotboll där men eftersom alla jag känner spelar i eker så, vet jag inte.. vill ju inte börja i örebros bästa tjejlag precis ! ;)
nej nu time 2 go!

ps: karin(+ mina andra söta) jag bara svullar i mig snickerskakor! heh
och att på klasstjejor , så ska två av mina söta tjejer vara underklädes modeller nästa vecka! vet inte om en biljett kosta 350kr eller om de var för hela stället ! ;-) missa inte

PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

börja i arbogas fotbolls lag igen! :)

2011-03-23 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0