H&M

En del av min beställning.
duktig som jag är eller som h&m är så minns jag knappt vad jag har klickat hem, så blir en överraskning, men de här är en del av de iaf, dee jag minns!
herregud jag som inte passar så bra i blommig kör dubbel upp på de haha ! ;-) måste våga lyckas för att misslyckas!







Imorn så blir det träning efter skolan med mimmi, Nu jävlar! heh. Sen efter det så blir de planera resa wiii ! hoppas bara nu!
och på tala om träna så fick jag en kommentar ev någon? någon från arboga ialla fall eftersom den tyckte jag kunde börja fotboll här i arboga. men nej, laget är underbart ohså men inte med mig. har gjort mitt i den gula tröjan nu!
Nej nu ska jag kika lite i h&m katalogen som trillat ner i brev lådan sen kanske de blir en ytterigare beställning hm hah, nej gud, måste skärpa mig!

hahah PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0