måndag

och gud det är redan måndag och bara 3 veckor till lov, snart är det helg igen! dagarna bara springer iväg :-)
Som sagt jag åkte in plugga med julia, där även hennes pojkvän var ett tag , herregud säger ja bara anton förhörde mig och julia, blev en del skratt där vill ja lova!:-) sedan så åkte anton och jag och julia plugga ytterligare ett timme, sedan tog vi en paus och kollade på BB.
sedan var klockan redna 23,30 då gick vi och la oss! sen dagen efter så åkte jag själv till skolan och julia sov vidare, stackarn var glödhet och hade 40graders feber :(
sedan i skolan gick de fort blev upp träna 1 timme sen hem till julia plugga och sedan in till skolan vid16,00 prov sedan hem ! och nu sitter jag här och ska läsa lite om huden, nämligen prov på onsdag! men funderar på fall jag ska hämta mitt paket från h&m nu eller senare, nej time 2 go puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0