onsdag


Jag bah stekte med felicia brills i klassrummet..
Buuh nu har jag ''tränat'' lite smått här hemma, inge jätte jobbigt precis.
Sitter även och snackar med mimmi haha fortfarande;-) hon är go hon!
plus att jag saknar jullis som jag inte träffat på veckor.. och nu är hon i sälen och har de bra.
Har även haft ett snacka med mammsen. och då fick jag även lite massage på de.
ska sakta med säkert snart sova. är lite småtrött faktiskt. hm toppen jobb är inte klar med engelskan till imorn men de är ingen i min grupp som tur är ;-) ovanligt glad idag känns som längesen jag var så här glad, mh allt mörker har ett ljus,ett hopp.
Nej god natt alla fina
jag ska, jag måste, de är jobbig, but i will try. good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0