panik

Usch  avkna upp med värsta paniken fick för mig att jag försovit mig, så hoppa upp yr sängen och tog på mig kläder. sen när jag tar mobilen och ska gå upp så ser jag att klockan bara var 07,17....wiho kuligt, hann ju bli skit pigg, så nu ligger jag i sängen fick nyss besök av hunden. Då slog de mig att vi har ju två här hemma nu hehe lilla nomis ! ;-)
Men sister och morgonpluggar och de gick bra tills jag fick måste kolla face, bloglovin anfall.. tjoho.
Nej back 2 homework. som sagt en timme till läxor sen snabbfrukost oså ska man vidare till tyson. snart så är de helg! skööönt ;-)

funderar på fall man ska vara såhär chillig på praktiken idag..(bild från igår kväll efter promenaden)
plugg nu hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0