strax sovdags !

Sitter här helt galen , skulle kunna springa runt jorden nu har sådan energi och då ska man liksom snart sova .. haha varför blir jag alltid så mot kvällen liksom? jaja.
och till något helt annat , så känns de faktiskt som mitt hår börjat blivit lågt nu (gladtjej)
men typ ca 10 cm till så är jag nöjd om inte lite till! sen skulle de gärna få bli lite tjockare. tips på hur man får tjockare hår `?? jaja har lite panik med vet inte alls vad jag vill ha för hårfärg trivs bäst i ljust med vill ändå ha mörkt ibland men idag kände jag att jag skulle vilja haft 10000 ljusa slingor till inte ultrablonda dock men mellan ljusa ! ;-9
nej nu ska jag ha på ansikttsgrejs och borsta tänderna och sedan göra mig klar för sängen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0