the day

Haft en toppen dag!
Blev som sagt inge firande denna helg men de tar vi igen nästa, då jag bestämt att vi ska ta igen mina andra vänner som också fyllt! (har en plan) lyckas eller inte .
Ja blev i alla fall solsidan nyss, och även lite one tree hill och både visade sista, får man se nr nästa kommer igen.
Nej för allt fika som blivit idag så ska jag upp på bandet och ta tag i de hela.
Även skola imorn oh mina vänner som jag har längtat vill ja lova! hela en månad utan er !  men blir trotts allt en kort dag i skolan blir hem redan vid 11.. de är tandläkar dags, tandställningskoll.. vill ha men ändå inte.  hah
och har även fått mina päron att inte tycka de skulle vara så farligt med en tatuering och en utlandsresa! underbart.
nej nu äre dags att röra på sig!
PUSS alla fina

att några grattis kan göra så storskillnad ♥ hehe you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0