tisdag

hej oh hå. tiden bara glider iväg de är redan den 22mars, helt galet ju!
skolan gick som smör trotts att man blev lite seg där på 3 timmars lyssna lektion, menmen de funkar de med !;-)
och de har ju varit så underbart väder! oh hade vårjackan på mig med uppvikta ärmar underbart! :-) de gör mig glad!
Har även världens bästa klass helt sjukt allihopa! har verkligen olika sorter av alla, en seg en kort en lång en överglad en emo en fjortis en smart en dum, ni gör ju skoldagarna! stort plus :-)

När jag och susanna skulle hem så var tåget inte inställt men dom hade  dock bara 2vagnar bra sj. hälften fick stå. wiiho jag och susanna fick sitta i den där lilla rummet för personalen! ;-) så vi passa på och tog lite flaskvatten haha. sen bjöd vi även på plåster oh killen som hade gjort iilla sig eller nått!
Väl hemma så käka jag lite sen lite senare så bar de av till systers gamla lägenhet för att röjja ännu mer så jag och mamma körde en vända till hennes nya lägenhet med grejer, medans hon själv slog upp tapet! sen åkte vi tillbaka och städa och hade oss! fyfan bra träning de där med att springa upp och ner för trappor.
och nu mina kära vänner så har jag och mamma precis gjort snickers kaka! mums så ska väl bjuda mina fina vänner i skolan imorn så bäst för mimmi att hon är i skolan imorn! :-)

Sådan godigar !
haha och självklart så ska jag straffas som äter massa onyttigt springa och basta bilre!
Nej nu är de snart dh som väntar
PUSS på er alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0