tjejkväll

Yes idag var det som sagt tjejkväll i örebro, och nej de betyder inte att man sitter någonstans massa tjejer utan affärer har rabatter och öppet längre med modevisningar och rabatterna var för tjejer, så kom hem med en påse med en tröja två linnen/tischa ett gultnagellack och örhängen oh snoddar och hårnålar ! nöjd. Så plus fick jag ju se mina två klassisar gå underkläds modeller ! wwiho I'm proud of you girls! så modiga och duktiga :-)
jag michelle och felicia passa även på att käka lite sabway när de ändå var halvpriset haha:-) sådan dagar är bra dagar!
nej nu blir de plugg i en timme sen sova, har pront besämt mig att skita i bb ikväll och plugga så jag kanske kan sova mer är 5-6 timmar.. Imorn väntar i alla fall först prov i naglar och då har vi nämligen 6 timmars nagellektion så hm ? sen har vi engelska och då ska de som inte gjort nationella göra de eller så många grupper som hinner! så blir en softdag i skolan imorn hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0