touch the sky

Dagarna bara flyger förbi en nu gudars så fort allt har gått och går.
Eftersom vi slutade vid 2 idag och då gick de inge tåg förens vid 3 så då chilla jag med några andra sötisar i klassen, lite roligt att sitta och prata med de andra, för ivanliga fall så är de ju brudsen jag umgås med ;-)  och jävlar va tiden gick fort sa bah swiiichs så satt jag på tåget!
Väl hemma blev de käka och sedan vidare med mamma till syrr för att fixa klart golvet, bara en ynka bit kvar nu. och just nu borde jag väl ha börjat kika in på provet till naglar som är på fredag men icke självklart väntar jag till sista dagen. men annars så har jag lite goda nyheter, men de berättar jag inte nu för blir de inte så. då vill jag inte berätta :-) just de har en sjukjävla träningsvärk i magen, abs ska bli min räddare! blir träning imorn med mimmi, karin?.
och ljusaretider vågar man hoppas de stannar nu ? jag har i alla fall ställt in mig på sommartid = varmt ! så snälla

här har vi lite bildklipp på nya kjolen som kom i h&m paket här om dan ( den är jätte lång vanligt, så har ändrat den)


körde även på korta vårjackan!
härligt att de ska bli upp till +14° underbart.
ne puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0