you'll smile in my face


Finns det något bättre en musik?? alltså de finns ju liksom musik för alla lägen ledsna glada tagg deppp chill sköna. asså musik passar alltid ! Tur att jag har rum i källaren för mina föräldrar syskon skulle hålla för örona annars kan inte en enda text men endå sjunger jag med och sjunger som jag tror dom sjunger hehe.. Passar på att träna lite abs. gör likadant som gubbarna på datan och jävlar min mage tror jag struper den! skön känsla i efterhand men nu ska jag köra om samma pass igen sen hoppa in i bastun! och imorn blir det dubbelt upp med träning hehe idrott och träna! sedan plugga dygnet runt prov dagen efter.. ;) Nej nu ska jag fortsätta för nu kom en bra tränings låt....

bhahbrabba, tonight I'm fucking you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0