02,31

Yes då var man hemma då, hade en väldigt 'lugn' men också väldigt trevlig kväll i Örebro lite blandat med galenskaper och sånt gillar vi, sluta ialla fall med att jag och nellson satt och vänta på min syster och hennes pojkvän som hämta oss och då blev de käka på max. sen blev det hem är helt död, men luktar för mycket rök för att sova.. vi hade nämligen rätt grill och vi var så duktiga i början så vi hade massa rökmoln haha ! :-) men myggen försvann iallafall :D
jaja, har även träffat några nya människor idag och det var bara trevligt ! så kul med nytt bra folk, så klagar inte vill jag se mer av :-)
nej nu hade jag tänkt att försöka sova  i alla fall är faktisk riktigt trött men är trött på lukten med haha ! ska nog upp och kolla match vid 11 imorn med så måste vara lite pigg ! ,så PUSSS hej

Bilder kommer upp om allt går som de ska, pussss! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0