16,05

At the moment, så gör jag ingenting. men är väldigt sugen på att gå ut och springa men mh måste färga håret och ska kolla på match vid 7 frågan är ju då vad hinner jag göra springa färga håret match eller ?? för när man färgar håret tar det bäst om håret inte är nyduschat och känner ju inte att jag vill sista svetting och kolla match så jobbigt läge !
jaja fårse om jag kommer på någon lösning på de hela.
nej klockan tickar och jag ska nog börja med något nu!
just har fått ledigt från skolan imorn och på fredag ska vi fika och kolla på film  värt ?? nej men ska bli skönt att vara ledig imorn iallafall ! nej nu PUSSHEJ









Du är inte längre den jag en gång trodde jag kände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0