16,38

Home sitter hemma nu och bara tar det lugnt har as ont i huvudet..
menmen nu är snart hela engelska nationella klart bara lyssna och läs kvar nu som ryker nästa tisdag ! känns faktiktisk rätt skönt att man säger att man är klar med alla engelska då ! även om de går bra eller dåligt de kvittar väl..
Men i alla fall jag har faktiskt lite skumt huvude för ena minuten har jag as ont så känner jag mig yr och ena minuten har jag knappt ont!? haha
Men om en stund så ska jag över till syster och vara barnvakt ( hennes små hundar).
Så ska bara ta det lugnt tar med mig datan så jag kan plugga där borta!
Just de ska även på bio i helgen med michelle ! mysigt inte träffat henne på nån vecka nu så har en del skitsnack med ! :-) för övrigt så har jag fått något måste göra klart allt i skolan och inte ligga efter med något och tjatar på alla som har rester?? inte menigen att tjata, vet man är skoltrött men vill ni jobba över lovet ??? :-)  sorry men vill bara hjälpa.. :)
Nej nu så ska jag fortsätta lyssna på lite låtar haha konstig någ verkar de som alla låtar hanldar om en sak ? jag kommer , tonight im fucking you. vill du ligga med mig då. ja oh allt vad de heter hah.




Hahah den här är faktiskt rätt skön i alla fall, gilla den väl inte i början men men ! ;-)
Ska kila snart pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0