17,10

Nu sitter jag nog hemma hos michelle när detta inlägg kommer upp, ( tidsinställt inlägg)
Och kommer förhoppningsvis hinna med allt de jag skulle göra! och lite till kanske ??
har i allafall gjort mig fri från rester skickat in alla inlämningar oh allt ! kanon bra ! :-))
ska även hjälpa michelle oh och att måla och möbrela hemma hos henne i deras nya hus, wiho vet inte ens vart huset ligger så blir spännande ! :-)

bjuder på en till egobild bättra på sminket lite innan jag skulle kila iväg för matchtittande !

Just de en lite annan kul grej som hänt idag var att jag träffa en kompis på tåget som jag hm inte träffat på flera år och lärde känna typ när jag var 12-13år haha , han och hans klass/lagkompisar var på väg till götebrog så de var lite kul att stöta på han på tåget. dock var det enbart snabbt eftersom jag inte var säker på om de var han först och sen började ju min lektion med! men alltid kul att träffa lite bekanta ansikten :-)

nej nu rullar tiden iväg och jag har inte tid att sitta här och kommer somsagt inte kunna/ ha tid att skriva ikväll , sover hos michelle och hon har inget internet ännu.
PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0