18,40

Har hunnit med en massa till nu, och usch min runda på 1 mil blev en något kortare på 6 km... blä börjar med att jag ser en liten huggorm när vi gått typ 3 meter från bilen, vi svänger in på spåret går några meter och får syn på en till huggorm på dryga nästan 1 meter och överdriver inte ! dog nästan hjärtat slog i hundra och skrek så jag vet inte vad... men sedan gick vi vidare och beslöt oss för att ta en kortare runda för vi var så rädda. hm går över en väg ner i nästa spår hm jo vad händer EN TILL HUGGORM lika lång fast smalare ! alltså nu 3 huggormar på inte ens en kilometer !?! nej traska vidare och såg två ödlor blev lika rädd för dem typ för man såg bara hur något for fort förbi... blä jag som hatar ormar och min mamma har blivit biten förut när hon var mindre och då kunde hon liksom inte gå på 2 månader och fick ständigt åka och ta sprutor under de veckorna.. så blev ju bara ännu mer rädd och hade den där äckliga känslan! men en till orm mötte vi fast de var en kopparorm men i alla fall fet som fan!
så nu blir de inge mer skogen rundor på ett tag ! nej pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0