20,49

Yes nu har jag hunnit med allt jag skulle !
och min fina lösning var att jag slänger i färgen på mig (helt själv) och medans den är i så springer jag på bandet, wiiho, lite läskigt faktiskt haha.
Sen sluta det med att jag inte blev nöjd med färgen så får fixa det på min lediga dag! som jag även lovat att baka på. snälltjej ska baka åt nelly & amanda ;-)
I alla fall så gled jag upp med nelly till matchen vi kom fram och de börja regna.. lite tungt kolla i alla fall på en halvlek och en kvart in på nästa. sen cykla vi hem.
och såg nu att jag fått svar av tjejen jag ska styla till hennes bal, lite kul våran skola ska vara med och hjälpa till och fixa naglar hår smink på tjejer och killarna på engelska skolan i örebro, lite små kul så våran lärare sa att vi skulle ta kontakt med dem och fråga hur det ville se ut oh vad de hade för önskemål och hur klänningar och så ser ut. lite kul och hon verkar vara supertrevlig! så detta ska bli kul :-)
nej det var de så nu ska jag slänga mig framför tven , puss! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0