22,15

Denna dag blev ju inte alls som planerad tillslut.
Men åkte in kolla match med nelly elin amela, sedan var det några av deras klasskompisar och deras kompisar typ :-) trevligt drack nog en gammal dricka där hade ont i magen efter de och mådde illa.. eller så finns det en annan annledning hahahahahha.. ;-)
Men Det blev 1-1 i matchen. så de var bra. sen åkte vi tuffetåg hem och då följde jag emd elin för hon skulle gå till.... och ville inte gå själv så offra mig sen blev det hem.
så inge springa inge måla inge michelle.. :(
men nu ska jag lägga mig och vila/sova så jag lever imorn!

sofie om 23,21:
hej jättefina naglar, vad heter den "smink"bloggen.
kram ps din blogg är bäst, svara gärna i ett inlägg :)

Fick en lite gullig kommentar som jag tänkte svara på. och bloggen jag läser och tog det tipset av heter: http://hiilen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0