22,16

Just nu: Kollar jag på Wallander byfången. men det är dock reklam nu. men börjar närsom!
(har sett den förr men skadar aldrig att se den igen ;-) )
Innan så har jag: mått illa, men de gick över efter ett tag då tog jag fram dammsugaren och dammsög hela hallen och sen moppa jag duktig, sen tog jag vardagsrummet och köket,
Sedan: Så åkte jag mamma pappa ut en runda och sedan upp till skogen sprang en sväng medans de gick med hunden.
bra skönt att springa nu när det var halv varmt ute !
lyssna även på massa gamla låtar och kom fram till att varje låt jag lyssna på påminner om någon nära som inte nära.
lyssnade från allt till låter tillbaka 4år och från dem som kommit ut i år. jaja nu börjar filmen.
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0