22,18

Ska precis kolla ner i matteboken för att kolla igenom lite fort inför nationella... orkar verkligen inte med matte!
jaja blev som sagt upp till gymmet körde på i 1 timme alltså hela 60minuter på crosstrainern! ja vill lova kändes som benen skulle rasaihop ett tag !
imorn är det ju som sagt nationella direkt på morgonen 08,20-10,20 sen så hoppar jag idrotten och drr utt till gymmet, för orkar inte vänta från 10 till typ närmare halv 3,3 tiden så gymmar och åker hem ! funderar även på att färga/ slinga håret imorn om ork finns till det. annars idag så har jag hm varit världens snällaste och cyklat i motvind men nelly ytill badet för hon skulle ställa frågor ( något till skolan) sen trampa jag hem duscha sov klippte typ 3 meter på gräsmattan sen fick jag inte klippa mer var så bra! ;-) nej men har varit med och övningskört sedan blev det en powerwalk i skogen också rätt skönt så nu blir de matteboken somsagt PUSSSS!

bild från när jag var hundvakt hos syrr förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0