Fredag

Börjar med att säga grattis till pappa & bror som fyller idag ! :-)

Annars skolan gick väldigt fort gjorde provet  gick helt okej. sedan jobba vi in så vi fick sluta vid halv 1, 1 typ lena hon är grym hon! :-)
Men dock låg jag kvar död i soffan till 15,00 då jag pallra mig och mötte michelle vid tåget ! blev upp på stan en sväng blev en svart bikini från H&M, ja en sådan som alla andra ! , sedan en handkram, sen 2 par trosor, OCH SIST MEN INTE MINST  JAG GJORDE DET.... köpte typ haremsbyxor... tycker dock inte de är så snygga. MEN DE ÄR GRYMT SKÖNA!

Har dock vikt dom på bilden.
men de blir träna och glida runt i de när man inte orkar något annat !
PUSS HEJ ska tjocka tårta till bb nu ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0