Måndag

Fick för mig att jag blogga tidigare idag men nej, hade en i utkast och de var inte ens de jag trodde ? haha jaja dagen måndag och idag i skolan så var det först etvecklingssamtal, gick helt okej fixa även lite papper om skolbyte-test. Sen var det snabbt ner till svenskan redovisa hm gick väl lite sisådär fick läsa in texten innan jag skulle läsa upp den. Direkt efter  svenskan så blev det upp en våning och vänta in datakunskaps prov som egentligen inte var svårt men man gör det svårare än vad det är.. jaja efter det så var det en kort stund ynka 30 minuter matte sedan fick vi vara modeller åt tvåorna som hade prov i glasfibernaglar och gelenaglar ! jag fick en fin naturlig förlängning, de är lite längre hårdare men ser naturliga ut ;-) toppen helt gratis och man får lärkänna tvåorna bättre ;-) men nu sen har jag kollat igen rester oh blä.  Har även sprungit med mamma 2km sen gått3 ;-) lite skönt och imorn är det second hand på skolan, sedan även plusjoggen. skönt då blir de lite träning där med på 5 km! Sen blir det nog kolla på fotboll . fårse hur de blir med de dock!
nej vad är det jag hör att världen ska gå under på lördag ??
nej ska fixa klart lite sen sova.
men vi hörs imorn PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0