Måndag

Hellu, Då var det Måndag nu igen. Har precis gjort klart keynote och numbers provet i data som jag missade förut.
Men nu är dom gjorda och man kommer hem halv7 idag wiiho. skönt att sluta halv 1 och komma halv 7.
Men nu har jag bara mina skriv uppgifter som jag lovat mig själv att ta tag i nu! ;-)
Och imorn är det tisdag sedan är det bara korta dagar sen helg ! Så skönt !:-)




Gladtjej efter att ha gjort matte provet!

Annars Idag så har dagen gått väldigt lågsamt men ändå fort på nått sätt ? haha
har suttit och pratat och fördrivit tiden innan provet med lite andra från klassen som jag inte annars jämt sitter med och de är super trevliga allihopa! fick även veta att jag och susanna kommer jobba tillsammans i sommar ! wiiho blir inte själv, som vi båda var lite rädda för hah! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0