söndag

Hellu har inte hunnit skirvit något tidigare har haft massa annat för mig och nu mot kvällskvisten så blev de lite umgänge med några gamlagoda ! träffade även maria och amanda påvägen hem, kul att se er ! blev en lite gamla minnen och sväller den korta biten vi gick tillsammans men trevligt! :-)
men tidigare idag så har jag tjäna lite mer pengar, chillat sovit en stund så har sovit ikapp de timmar jag missar under veckan ;-) men sedan var jag ute och gick lite på 5 km sedan sprang jag och mamma, haha för kul så nu ska jag tvinga henne att springa fler gånger ! :-)
men nej nu ska jag hitta soffläget och bara tare lugnt, PUSSSS !

bjuder på två coola bilder från gårdagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0