söndag

HELLLU,
kändes så bra att vakna idag veta att de är inge mer jobbigt plugg! :D
Men idag trotts de fina vädret så ha jag bara legat inne inte orkat gå ut ! illa.
men ska snart bytaom för att sedan cykla upp till ekbacken. oooh vet inte vad det är man aär så glad allt känns bra idag haha ! lovely.
har ialla fall kollat igen alla de missade total balckout! haha fyfan! ;-)
ska även kolla på gg senare ! och ut och gå. och denna vecka har jag bestämt mig för att jag ska försöka vara på gymmet varje dag hehe och kommer aldrig hända men ska försöka !
och nästa helg så är det YRAN & YEAH. helgen efter de är det dags för äventyr med elin! sen helgen efter det är de sommarlov nej just de jag börjar ju jobba direkt ,pengar !!
nej nu ska jag ta mig i kaggen oh röra på mig ;)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0