söndag

(01,06)
Japp, nu är det något som inte är som det ska eftersom jag har haft ont i magen i snart 4 dagar ? och hm jag har avstått godis i snart fyra dagar, undra om de kan vara det som är felet ? de är helt galet ena minuten har jag inte ont två sekunder senare har jag knivar i magen!?
För er som inte vet så är min kropp van med att få godis sedan jag var liten skrutt, och nu har jag verkligen jobbat på att inte äta godis eller andra godsaker, sista fika med nelly, så sockret i kroppen är slut nu... har även varit ute och gått och sprungit igår och idag skönt !
jaja nu ska jag nog krypa till kojjs, om de nu går att sova med denna värk. och efter en jätte kaffe så blir det svårt !
blablaaaabla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0