Tordag

Sitter hemma nu och äter GRÖT! så jävla gott mums har ätit det till frukost typ varje dag nu i över en vecka tröttnar inte !  hm jag ska bli stor och stark!
Skolan idag, såg klart filmen och hade även sista engelska lektionen där, nu har vi ingen mer engelska, sen var det matte du super gulliga Pernilla (dataproffset) hjälpte mig med datan tack så mycket :-)
och hm vi andra försökte väl ialla fall träna på del2 inför nästa del i matte nationella.


Bild, Innan skolan                                    i skolan                                             Efter skolan!

Nu ska jag skicka in lite inlämningar jag är klar med men inte skickat in, sen ska jag bara chiiilla fett i nån timme sen hämta sebastian ?  innan jag drar till köping och kollar på match med nellsan oh elin? någon mer kanske ? venne.
Senare ikväll så ska jag och michelle ut och springa! sen sover jag där och hon åker med till skolan imorn och agerar modell! :-) så nu vet ni vart jag håller hus och är hela dagen! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0